292مشتانم........

مشتانم را باز نکردم
تا زندگی را چنگ زنم و زخمی کنم؟
چون با رنج آموخته ام
چیزی که از آن من نیست؟
پزش را هرگز ندهم..............
+ نوشته شده در شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت 19:17 توسط حميد ثابتی
|

مشتانم را باز نکردم
تا زندگی را چنگ زنم و زخمی کنم؟
چون با رنج آموخته ام
چیزی که از آن من نیست؟
پزش را هرگز ندهم..............
hamidsabeti1340@yahoo.com