32- انتظار

انتظار سخته ولی منتظرم بيقراري كرده بيبال و پرم
نمیگی تا کی باید صبر بکنم چشمهام و منتظر در بكنم
مگه میشه عاشقی خسته نشه خسته از اين غم سربسته نشه
تا نبینه یارش آروم نگیره آخه یادش داره اونو می بره
اگه اشک نبود تمام عاشقان درون آتش ميسوختند بيگمان
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۹ ساعت 0:12 توسط پرويز ستوده شايق
|
hamidsabeti1340@yahoo.com