196-ترنم دلنشین.........
بهار ای ترنم دلنشین بودن
و ای رویای بی انتهای دیدن
برای هم نفسی با نفسهایت
از ماراتنی زمستانی می آئیم
قدر لحظه لحظه های حضورت
را بدنهای تازیانه خورده امان میدانند
وعاشقانه برگهایت را ورق میزنند...........
+ نوشته شده در دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت 16:31 توسط حميد ثابتی
|
hamidsabeti1340@yahoo.com