بهار ای ترنم دلنشین بودن

                  و ای رویای بی انتهای دیدن

                     برای هم نفسی با نفسهایت

                          از ماراتنی زمستانی می آئیم

                                قدر لحظه لحظه های حضورت

                                       را بدنهای تازیانه خورده امان میدانند

                                               وعاشقانه برگهایت را ورق میزنند...........