181-خدای احساسی..........
هرچقدرکهنه ترمیشوی نوترمیگردی
ای شکوه باشکوه بودن
و ای رویای بی انتهای دیدن
دوری ات راهرگزندانم ونتوانم
احساسم رابرای توخرج میکنم که خدای احساسی
تحفه ای ارزشمندندارم تاپیشکش کنم
تنها عاشقانه هایم را بر بلندای بلندت جای میگذارم
تابارشهای مهربانی
آنهارابه شکوفه های دوستی تبدیل کنند
هیجان درسکوتت رابه وقت صعود
وتحمل درفرودرابرای انتظاردوستدارم............
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ ساعت 11:15 توسط حميد ثابتی
|
hamidsabeti1340@yahoo.com