290- بگذاربخوابم............

اگر دوستم داری بگذار بخوابم
تا خواب آرامش ببینم
سکوتم را بر هم نزن؟ من بخواب لطافت باران برقامت خم شده ی
شاخساران نه خشمش؟ رقص رودها کنارباغها نه طغیانشان؟
شادی ی شکوفه های بهاری در دل چمن زاران
نه وحشتشان؟ بازی ی دامهایم در وسعت زیبای
دشتها نه مرگشان؟و خانه وکاشانه ام نه ویرانی اشان؟
نیازمندم مدتی است که مهربانی های
آسمان بوی مرگ میدهند؟
بگذار بخوابم تا خواب آرامش ببینم رویائی
که سالهاست خواب گشته است؟؟؟.............
تقدیم به تمامی ی هموطنان مصیبت زده ام
در ویرانی های سیل شمال تا جنوب
غرب تا شرق درغمتان شریکم.......
+ نوشته شده در یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت 21:1 توسط حميد ثابتی
|
hamidsabeti1340@yahoo.com