همه‌ي ما مسئوليم

فقط تو هم مي‌لوليم

داره دريا مي‌ميره

خدا از ما دلگيره

ماهيهاي رنگارنگ

همه زيبا و قشنگ

روي اين آب سياه

جان ميدن چه بي‌گناه

كسي فكر دريا نيست

طالب ماهيها نيست

ديگه دريا جنب و جوشي نداره

آب دريا كه خروشي نداره

مي‌بيني آبي‌ي دريا شده جولانگاه خس

با چه سختي داره ميكشه نفس

داره دريا مي‌ميره

خدا از ما دلگيره

آسمون قهر با ما

نيمخواد ما آدما