183-حس خوبی دارم
حس خوبی دارم اکنون
حال خوبی زیرباروون
درنسیم نوبهاران
بوی سبزه رقص باران
خیس آبم چون شرابم
می نخورده مست ونابم
عشق وشورم بی غرورم
روی ابرها دوردورم
میبردتابی نشانها
میکشدجانم به جانها
ازجهانی بی خیالم
پرانرژی اوج حالم
جای توخالی ی خالی
لحظه هایت شادوعالی
hamidsabeti1340@yahoo.com