112-جشن بزرگ......

بهارهدیه ی ممتازخدابه انهائیست که زمستان راپشت سرگذاشتندتارازشگفتن زیبائیهارادرجشن بزرگ طبیعت ببینند...
عهدکردم که بنوشم می ومستی بکنم...
وندراین جشن بزرگ باده پرستی بکنم...
عهدکردم که دگرنگذرم ازکوچه غم...
دست دردست بهارخنده ی هستی بکنم...
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ ساعت 22:31 توسط حميد ثابتی
|
hamidsabeti1340@yahoo.com