ارزودارم جهانی خرم و زیبا ببینم...

عالمی فارغ زغم درشادی و غوغا ببینم...

ارزو دارم که زشتیهای عالم محو گردد...

گل موجودات گیتی خوب و پا برجا ببینم...

ارزو دارم که انسانهای عالم سیر بینم...

مال و ثروت را میان هم جوان و پیربینم...

ارزو دارم که فقر از این جهان بیرون رود...

من فراوانی و نعمت خارج از زنجیر بینم...

ارزو دارم که انسانها همه ازاد بینم...

پرچم ازادگی در اهتزاز باد بینم...

ارزو دارم ستمکاری نباشد درجهان...

ملک هستی را سراسر عاشقی و داد بینم.....