چرا مابه خودمون دروغ میگیم           سخن وحرفهای بی فروغ میگیم

  میزنیم بر در و دیوار خودمون             مثل ریگ دروغهای شلوغ میگیم

 چراساده بودن ودورمی ریزیم           زمین و زمان و به هم می دوزیم

 تابسازیم خونه ای روی سراب           می دویم از نرسیدن میسوزیم

 چرا احترام به هم نمی زاریم             پا روی خوبی و خوبها می زاریم

  وقتی از کنارمون پر میکشند            واسه خاک سردشون گل میاریم