91- نوای شادی
فرزندیلدایم..زمستان درقلبم..سرودبادوسپیدی برف رادوست دارم برروی یالهای البرزلاجوری هنگامی که بادزوزه میکشدوبوران چون نیش عقرب میزندسازبرلب نوای شادی سرمیدهم وپایکوبی میکنم....درودبه کوهستان...سلام به شعرکوهستان...پاینده کوهنورد......

+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت 15:28 توسط حميد ثابتی
|
hamidsabeti1340@yahoo.com