خودت را زیاد اذیت مکن

                 قرار نیست چیزی درست شود

                       امیدوار مباش به صلح ودوستی

                         دوران تاریکی است

                           کوچه ها شهرها مرزها و از همه بدتر فکرها

                               فکرها

                                    مواظب باش به چاه نیفتی

                                           بمانند آدمهائی که صادقانه برای صلح رقتند

                                                     فقط میتوانی کمی بخندی

                                                                   آنهم در خلوتی خلوت

                                                                         به دلقکها به دلقکها و خوش باشی............