208-بخندبه دلقکها........
خودت را زیاد اذیت مکن
قرار نیست چیزی درست شود
امیدوار مباش به صلح ودوستی
دوران تاریکی است
کوچه ها شهرها مرزها و از همه بدتر فکرها
فکرها
مواظب باش به چاه نیفتی
بمانند آدمهائی که صادقانه برای صلح رقتند
فقط میتوانی کمی بخندی
آنهم در خلوتی خلوت
به دلقکها به دلقکها و خوش باشی............
+ نوشته شده در سه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت 6:21 توسط حميد ثابتی
|
hamidsabeti1340@yahoo.com