193-پروازکن....درسوگ پدر
برف میباریدمن هم می باریدم
برف شادی رابخاک هدیه میکرد
ومن غم را
این حکمت ایام است
میهمان باصفای اتاق پرازسکوتم
ازرفتنت غمگینم
ولی تسلیمم
پروازکن ای استوار
کسی قادربه بستن بالهایت نیست
تابی نشانها بدرقه ات خواهم کرد...........
غریبه ها تو شهر ما
hamidsabeti1340@yahoo.com