درشبی رویائی

                      بعدازعبورازشهرستارگان

                          به دشت لاله های خونین رسیدم

                                      ودردل سپیده دم آرام گرفتم

                                          تادرجشن ابرها شرکت نمایم

                                              ومعنای باشکوه زندگی را در

                       ترنم دلپذیرباران

                          سمفونی ی بی نظیرآبشاران

                             ملودی ی دلنشین چشمه ساران

                                          وسکوت روح نوازکوهساران

                                                    احساس کنم..........