168-جشن ابرها...تقدیم به فرزندان البرزلاجوردی 15 اردیبهشت 91
درشبی رویائی
بعدازعبورازشهرستارگان
به دشت لاله های خونین رسیدم
ودردل سپیده دم آرام گرفتم
تادرجشن ابرها شرکت نمایم
ومعنای باشکوه زندگی را در
ترنم دلپذیرباران
سمفونی ی بی نظیرآبشاران
ملودی ی دلنشین چشمه ساران
وسکوت روح نوازکوهساران
احساس کنم..........
![]()
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 14:10 توسط حميد ثابتی
|
hamidsabeti1340@yahoo.com